Måndag.

2009-11-30 | 19:03:01 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Ny vecka, igen! Tiden går alldeles för fort, jag hänger inte med riktigt. Emilia är drygt tio veckor, men det känns som det var nyss jag gick omkring med bamsemagen.

Idag fick vi världens sovmorgon. Efter morgonamningen kl 7 somnade både Emilia och jag om, och jag vaknade runt halv elva igen och då sov hon fortfarande. När hon väl vaknade var det första jag hörde hennes skratt, hon är så underbar min lilla tös:). 

Jag gick upp och käkade mumsig smörgåstårta till frukost. Sen började jag städa undan lite härhemma till julmusik. Vi har även hunnit med läkarbesök på BVC, hon blev godkänd på testerna:). Jag blir alltid så nervös när man ska på sånna kontroller, det är ju trots allt nån som ska "bedömma" mitt barn. Men allt gick jättebra såklart. Hon väger numera 5860g och är 63cm lång.

Nu pluggar Christian och Emilia hänger på sin favoritplats, tutten. Jag blir så trött när hon äter så ska nog vila ögonen en stund när hon är klar. För övrigt blir det en lugn kväll, antagligen framför tvn.

Glada tejen igår innan dopet.