Lunchdate och besök på jobbet.

2009-11-16 | 18:58:25 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag kom Nathalie och hämtade upp mig och Emilia för en lunch på Fräcka Frökens. Hon var hemma på besök i Norrköping och ville självklart träffa busungen. Och vi ville såklart träffa dig också!

Blev några smyckesinköp på H&M också innan jag tog tag i det jag så länge tänkt, att gå till jobbet och hälsa på mina arbetskamrater. Jag var där när Emilia var drygt en vecka gammal så det har hänt mycket sen dess. Fick äntligen träffa bästaste Mia också som jag inte sett på hur länge som helst. Vi var nog uppe där två timmar, men Emilia var snäll och glad och blir alltid lika stolt och lättad över att ha en bebis som inte skriker hela tiden... Många "Men ojj vilket hår" blev det men vi är vana, det är den första reaktionen hon får när folk ser henne, haha!

Efter en stund efterlystes vi av pappa Christian så då var det bäst att gå hem, och väl hemma stog maten på bordet. Vilken lyx!

I skrivande stund ligger Emilia och sover och jag passar då som vanligt på att unna mig lite tid framför datorn. Christian tränar och jag saknar honom så fort han är borta, så hoppas han kommer snart.

Ikväll blir det nog bara hemmamys framför tvn, kanske kan kolla klart på Sex and the City-filmen jag somnade ifrån igår:). Den är så himla bra och kan ses hur många gånger som helst. Christian tyckte dock att vi ju redan sett den, och kunde inte alls förstå varför jag ville se den igen...