Hemmamys.

2009-11-18 | 17:06:17 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Det blev en långpromenad med Kajsa och Alva efter frukost, och självklart hamnade vi mitt i regnet. Men vi knatade på och gick sen hem till Kajsa. Jag fick äntligen se den fina lägenheten efter ommålning och lite nya möbler:). Försökte få till en header, men det sket sig ganska rejält...

Vi tittade på gamla kort också, och nu är jag mer taggat än nånsin att komma i form igen. Fasen vad dåligt jag mådde av att se hur jag såg ut innan graviditeten, men som sagt det var kanske bra för jag kommer definitivt inte ligga på latsidan längre.

Sen traskade jag och Emilia hem, även då i spöregn, men det var mysigt att komma hem när jag väl kommit in och fått på mig torra kläder. Här väntade mat på en hungrig mage, tack snälla älskling! Och nu har jag myst till det i sängen med tända ljus och ska glo på Despterate Housewives. Emilia sussar brevid mig och jag blir alldeles sömnig av hennes gosiga andetag.