Godmorgon Lördag!

2009-11-21 | 11:34:55 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Vaknade runt nio av Emilia, så nu är vi uppe och äter frukost. Sov hos mamma och pappa inatt och där sov jag och Emilia i bäddsoffan, så jag vaknade flera gånger av att hon låg jättenära och flaxade med sina små armar. Jag flyttade på henne ett antal gånger men hon lyckades ligga på samma ställe en stund senare ialla fall. Hon ville väl vara nära, mysungen!

Nu är mamma och pappa på IKEA men vi fick tyvärr inte plats i bilen eftersom dom skulle handla överskåp till köket, lite surt eftersom jag aldrig lyckas komma dit. Christian vägrar åka med mig, fattar inte var det är med killar och IKEA, så farligt kan det väl inte va? Mutor brukar i och för sig gå hem så får se om han nappar...

Just nu sover Emilia, hon somnade i babysittern och är hur söt som helst där hon ligger med armarna uppsträckta. Det blir så tomt när hon sover, skulle bara vilja väcka henne och gosa...

Idag får vi se vad som händer, blir en promenad hem härifrån i alla fall. När Christian har vaknat får vi se vad han har lust med, känns tråkigt att vara inne när det är så fint väder.