Fredagsmys och avsked.

2009-11-07 | 01:00:55 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Nathalie som har varit här ikväll gick precis. Det var inget kul att säga hej då till henne, eftersom det förmodligen dröjer innan vi ses igen. Hoppas av hela mitt hjärta att du kommer på dopet!

Vi bakade lite muffins som vi smaskade i oss till Idol, som jag btw inte kommer titta på mer! Emilia fick paket också, en alldeles underbar liten boleroaktig kofta. Tack snälla, den kommer bli hur fin som helst på lilla prinsessan.

Nu har godingen somnat och ligger i vår säng och myser. Önskar att jag kunde känna mig så tillfreds jämt och ständigt, hon verkligen njuter av livet vår lilla Emilia. Hon ser så nöjd ut för det mesta och jag kan inte annat än känna mig lite stolt som mamma till underverket. Underbar och älskar av alla, det är precis vad du är hjärtat mitt! Nu är det bara pappa Christian som fattas här hemma. Hela lägenheten är full av tända ljus och det luktar fortfarande nybakat, hur mysigt som helst.

Vad som inte är lika mysigt är disken som väntar på mig i köket. Ska väl ta tag i den nu antar jag innan tröttheten slår in...