Dopdagen.

2009-11-29 | 17:41:22 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag har vi haft dop för lilla Prinsessan Emilia. Det var himla mysigt och allt gick jättebra. Christians pappa Fredrik hade gjort riktigt goda smörgåstårtor, och själv hade jag knåpat ihop kladdkakor. Anita (prästen) var ju som alltid jättegullig och gjorde dopet personligt och trevligt. Emilia skötte sig exemplariskt och sov sig igenom det mesta.

Mängder med tårar föll för vår lilla tjej, och vem kunde stå emot när farbror Kenny pratade så fint? Jag är ju världens blödigaste, tjuter så fort någon säger nått fint, men han hade verkligen lyckats där! Och när Anita pratade om Emilia under dopceremonin var det bara att låta det komma... Emilia har fått mängder av doppresenter också, blir bilder så fort jag fotat allt.

Vi kom ganska nyligen hem, och jag sitter uppkrupen i soffan och äter smörgåstårta. Ska smaska i mig lite kladdkaka sen också tror jag.

Nu ska jag fortsätta äta...