Dop-planering.

2009-11-02 | 21:02:40 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Här hemma har diskussionerna om dop eller inte dop gått skilda, men nu har vi kommit överens om att det blir av. Jag tycker dopet är en del av livet och även om vi inte är troende är dopet en fin ceremoni som hör till. Det är ett fint sätt att fira att denna nya människa kommit till världen.

Är ju som vanligt ute i sista sekunden med allt, så även med dopet! Men har kommit igång med lite planering och imorgon ska inbjudningarna göras klara och måste skickas senast på onsdag, så det blir att lägga på ett kol. Jag tycker sånt här är så kul:). När veckan är slut har jag som mål att allt ska vara spikat och klart. Det är ju trots allt bara fyra veckor kvar. Men mer info kommer lite närmre och när jag har en bättre bild av hur det hela ska gå till.

Är djupt tacksam att vi har en präst i familjen, blir verkligen speciellt, och kunde inte tänka mig någon bättre än dig för jobbet Anita! Du är verkligen en underbar och härlig människa på alla sätt och jag vet att du kommer göra ditt bästa för att tillgodose våra önskemål. Måste ta ett samtal bara om upplägget!