Vem vinner?

2009-12-11 | 21:51:24 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Jag hoppas och tror på Erik, men man vet aldrig.

 vs. 

Nu har jag stoppat ner Emilia i sin säng, men hon verkar inte vilja sova, ligger och pratar och skrattar för sig själv. Jag var inte borta speciellt länge från henne förut, men när jag väl kom hem märkte jag hur mycket jag hade saknat henne. Har aldrig varit borta längre än nån timme tidigare, och nu lär det dröja innan jag lämnar henne igen.

Dagen har i övrigt varit ganska lugn. Jag var en sväng på stan i förmiddags, köpte bland annat en kjol. Trots att jag bara är 3kg från min normalvikt är det svårt att hitta kläder som sitter bra, antar att det inte bara handlar om kilon här utan att kroppen fått en annan form. Känns lite jobbigt, samtidigt som det är förståligt med tanke på vad kroppen gått igenom det närmaste året. Men kontentan var i alla fall att jag nu tvingades köpa två storlekar större än vad jag kunde ha innan jag blev gravid! Ska inte hänga upp mig på banala saker som dessa men alla tjejer vet hur det är att inte känna sig bekväm i sig själv... Ska ta ett ryck med den sista vikten dock, inte det lättaste i juletider, men får bli desto mer promenader.

Imorgon ska vi ut och gå på morgonen (som brukar hinna bli förmiddag innan vi kommit iväg) och det ska bli skönt. Och nu har jag flera dagar tillsammans med Christian utan jobb! Ska bli skönt att få ha honom lite för sig själv, känns så tomt när han jobbar.

Skulle vilja gå och lägga mig nu, huvudet värker snart sönder, men måste se resultatet i Idol såklart!