Tv-kväll.

2009-12-07 | 23:11:54 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Kvällen började med Wallander-Skulden, rätt bra faktiskt men väldigt deprimerande. Satt med gråten i halsen hela tiden. Vi piggade upp oss lite med Paradise Hotel och sist men inte minst senaste avsnittet av Desperate Housewives (som sänds imorn, för dom som inte ser det på nätet). Paradise Hotel är ju intrigernas himmel, men så fängslande så jag bara måste se det. Och missa för guds skull inte Desperate Housewives!

Nu börjar det svida i ögonen av trötthet så ska väl göra Emilia sällskap och gå och sussa snart.

Imorgon har vi inget bestämt, kanske blir lite julklappsshopping om jag inte har nått bättre för mig. Jag lyckas varje år att vara ute dagarna innan julafton och det är samma kaos varje gång. Det blir dock inte så mycket klappar i år, mina sjukt otraditionella föräldrar har bestämt att dom vuxna (japp, vi räknas tydligen som det nu) inte ska köpa till varandra utan att det är bara till julklappsbytet och till Emilia. Hmm, vet inte riktigt varför vinnande koncept ska ändras på, men bara att köpa läget.

Vill ha lite mer julpynt också så ska rota fram det jag fortfarande har nerpackat i kartonger och sen kolla vad jag behöver komplettera med. Älskar ju som sagt julen så vill verkligen skapa julstämning här hemma nu och jag kommer INTE börja avveckla mer och mer saker för varje år, som vissa andra! Julkort ska skrivas också, så är väl lika bra att fixa sånt också då jag har en tendens att alltid vara ute i sista sekunden med allt.

Sova var det ja!