Torsdag.

2009-12-10 | 19:36:44 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Imorse kom vi upp runt nio. Sen blev det promenad med Kajsa, blev inte den långa rundan men både tiden och min rygg sa ifrån. Jag vet inte vad det är men i perioder har jag jätteont och vet inte vad jag ska göra. Den tog nog stryk av alla jäkla graviditetskilon. Får försöka träna upp den igen tror jag.

På eftermiddagen blev det lite matlagning. Och när Emilia sov en liten stund passade jag på att ta hand om mig själv, peela och smörja hela kroppen med lite välbehövlig brun utan sol. Eftersom jag inte ville få fläckar på kläderna passade jag dessutom på att dammsuga medan krämen torkade in, perfekt att få det gjort samtidigt. Sen badade jag lilla prinsessan och nu sitter hon i sin babysitter framför julgranen och tittar på alla fina ljus. Jag tolkar hennes ljud som om hon är lycklig där hon är:).

Nu har jag för avsikt att sitta i soffan resten av kvällen och bara kolla på tv. Jag är trött i kroppen och förtjänar att lata mig lite. Väntar på Mammas pojkar!

Lite bilder från dagen.