Söndag.

2009-12-27 | 10:54:33 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Nu är julen slut för den här gången, och det känns lite tråkigt med tanke på att jag älskar den högtiden. Men det går nog fort till nästa...

Igår mådde jag inte alls bra, hade ont i kroppen och kände mig febrig och trött. Så när jag kom hem från mamma och pappa runt femtiden gick jag och la mig i sängen och myste med Emilia. Både hon och jag njöt av lugnet och ron. Sen somnade vi till och vaknade igen runt nio. Det var välbehövligt, och Emilia sov som en prinsessa inatt ändå. Vaknade första gången strax efter sex och ville äta, och efter att ha sovit några timmar till så gick vi upp vid tio.

Nu äter jag lite frukost, magen skrek verkligen efter mat nu. Så det blev té och Ullas goda bröd.

Idag måste jag göra allt det där jag struntade i igår. Städa lite härhemma och så måste jag hämta min mobilladdare som jag glömt, har inte haft mobil på tre dagar och börjar känna mig lite handikappad. Det är bra  om vi kan komma ut på en promenad också, även om jag inte mår bra så kan det vara skönt med luft. Sen hoppas jag att vi kan åka till babyland och köpa en insats till Emilias badbalja, får väl se om min andra hälft går med på det. Misstänker att jag glömt min kamera hos mamma och pappa också, därför inga bilder än. Jag börjar bli lite rädd för mig själv, är så himla tankspridd hela tiden...

Nu ska jag äta upp och sen leka lite med skruttungen:). Hon är så glad, bara sitter här brevid och skrattar och har sig.