Snart sovdags.

2009-12-08 | 21:25:49 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Sitter med en mysig pyjamastjej i famnen, hon äter lite och sen somnar hon nog. Christian och Grimma kollar på fotboll så jag håller mig borta. Vill inte förstöra stämningen genom att vara allmänt ointresserad av skiten.

Åh Emilia tittar upp på mig där hon ligger och jag får världens leenden av min lilla solstråle så fort jag tittar på henne, jag kan inte annat än smälta av att se hennes stora blå. Njuter varje sekund av att ha henne nära och känna den goda bebisdoften.

Imorgon bitti hoppas jag vakna upp till samma överraskning som idag, Christian gick till bageriet och köpte nybakat bröd och dukade fram en mysig frukost och levande ljus:). Snart är det nog läggdags, först ska jag planera morgondagen lite i huvudet så jag inte missar nått:).