Skitmorgon!

2009-12-19 | 10:56:19 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Vad är det för fel när man bor mitt i stan och definitivt inte lever på medeltiden, men ändå inte har rinnande vatten!!! Jag håller på att bli tokig. Visst det är kallt ute och så, men det har det varit i flera dagar nu och vi bor i Sverige så det borde inte komma som nån jävla chock om det nu är kylan som har orsakat det här.

Det är ingen katastrof, det finns dom som har det värre osv osv... Men bor man i lägenhet så borde det väl inte vara så svårt? Jag är i alla fall irriterad, för hade sett fram emot en varm dusch.

Vi vaknade för drygt en timme sen men har legat i sängen tills nyss, hade en mysig lite bebis i famnen som jag inte ville släppa:). Emilia har sovit bra inatt, jag var lite orolig med tanke på att hon var väldigt grinig igår, men hon har fått mat två gånger och sen sovit däremellan. Så jag är nog ganska utvilad idag. Inga tecken på feber än heller, så det känns bra.

Vi får se vad dagen har att erbjuda, jag hoppas på att få lite tid med Christian, han har jobbat så mycket nu så saknar honom... Men först ska jag ta en dusch och sen ska Emilia få ett bad, får väl se om dom får arslet ur vagnen och fixar det här snart.