Rensning av bebiskläder.

2009-12-16 | 23:12:40 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Ikväll har jag kollat på Paradise Hotel, och nu har jag även hunnit med att rensa lite bland Emilias kläder. Jag har plockat undat allt som är för litet, och det är med ångest jag plockar undan vissa saker hon aldrig hunnit använda. Hon var så stor när hon föddes så vissa saker var ju för små redan då:(. Men nu har jag plockat undan allt sånt för att plocka fram det som hittills varit för stort. Så får försöka se det positivt och att jag faktiskt gjort plats för massa nytt istället. Att det kan kan göra så ont i en att göra en sån rensning, jag vill inte inse att hon blir större!

Nu står i alla fall det här setet på önskelistan, så får nog bli att springa till HM nån dag och inhandla det.


Imorgon ska jag äntligen klippa mig, senast var i mitten av augusti så det är VÄLDIGT nödvändigt nu. Och efter det blir det öppna förskolan för att träffa andra mammor med sina små bebisar:). Nått annat har vi inte planerat, ska dock försöka fixa lite julklappar så jag inte ska behöva springa sista veckan som alla andra. Hoppas även på att få träffa Josse när vi varit på förskolan, saknar min finaste Josefine så himla mycket. Är svårt att få tid att ses när hon jobbar så konstiga tider, men nu så!

Nu ska jag gå och lägga mig och göra Emilia sällskap som sover sen några timmar tillbaka. Godnatt!