På vift dagen lång.

2009-12-17 | 19:59:40 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Nu är jag och Emilia ÄNTLIGEN hemma!

I förmiddags drog jag iväg till frisören, vilket var högst nödvändigt efter fyra månader:). Därefter sprang jag hem och hämtade skuttungen och så gick vi till öppna förskolan i kylan. Där fastnade vi flera timmar. Det är härligt att få prata "problem" men andra i samma sitts. Och nu på eftermiddagen och kvällen har jag umgåtts med Josse. Vi har varit på stan oh trängts men alla andra som är ute i sista sekunden och sen tog vi en fika.

Men nu är jag äntligen inne i värmen igen med min lilla tjej. Väntar ivrigt på Paradise Hotel och äter just nu lite kvällsmat. Jag är hypertrött, så kommer nog slockna ganska tidigt. Vi ska dessutom vara på BVC kl 10 imorgon så det blir att gå upp tidigt.

Nu ska jag mysa lite med Emilia och ge henne mat och sen är det läggdags för henne.

(Tyvärr en totalt bildlös dag.)