Ny ringsignal.

2009-12-05 | 00:51:45 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Har för övrigt kommit på hur man lägger in en låt som ringsignal på min iPhone, har länge trott att det inte gick men nu så... Och speciellt svårt var det inte heller. Standardsignalerna är ju som på alla telefoner sjukt enerverande, så nu slipper jag det. Kul att man kan glädjas åt det lilla:).

Christian jobbar, så försöker fördriva tiden genom att sitta här och nörda mig vid datorn, det är då man kommer på såna här saker. Ögonen går dock i kors nu så kan va idé att krypa ner i sängen, vill inte sova bort hela dagen imorn heller.

Imorgon blir det nog ytterligare en runda på stan, ska nog köpa en dörrkrans från CasaNova som jag hittade idag. Kanske även några änglavingar få följa med hem...

Nej, nu ska jag gå och lägga mig.

Har varit så dålig på att ta kort men här är en bild från häromdagen.