Måndag.

2009-12-07 | 19:11:23 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

Dagen har spenderats hemma, har inte ens varit utanför dörren. De har regnat hela dagen så blev ingen promenad tyvärr. Men mysigt att bara vara hemma och ta det lugnt för en gångs skull.

Kajsa har varit hos oss hela dagen, har inte träffats på hur länge som helst så det är supermysigt att ses.

Jag är himla seg idag, Calle och Karin var här och åt med oss igår och vi kom inte i säng förren sent. Emilia ville inte riktigt sova när det passade oss heller så jag var uppe med henne ett bra tag innan hon kom till ro och somnade.

Nu äter jag lite kvällsmat i min ensamhet, men hoppas hjärtat kommer snart. Lillfisen sover nu så det är så tyst och tråkigt här. Har tänt ljus och myser till nått skitprogram på tv, finns verkligen inget att se! På tal om skitprogram ska jag titta på Paradise Hotel ikväll, det är verkligen dåligt men produktionen verkar veta hur man ska göra för att få folk fast. Nu ska jag ta en glögg och fortsätta tycka lite synd om mig själv:).