Måndag.

2009-12-28 | 22:33:45 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag har vi varit bara med varandra, förutom Grimma som gled in på ett bananskal framåt kvällen.

Vi vaknade och myste lite innan vi gick upp. Christian gick och tränade och jag fick besök av mamma och pappa som ville ta en fika. Vi gjorde oss iordning och åkte och handlade massa mat, så nu är kyl och frys fyllda igen:). Passade även på att svänga in på Babyland, och jag köpte en insats till Emilias badbalja. Och fattar inte hur vi inte kunnat köpa en tidigare! Ingen mera kramparm!!!

Sen kom som sagt Grimma och kollade på film med oss. Vi såg Hemma värst, borta bäst. Riktigt rolig faktiskt. Jag lagade mat till oss också, och det blev pannbiffar och hasselbackspotatis, väldigt gott.

Ikväll har vi även badat lilla skruttungen, och hon tyckte det var lika skönt som vanligt.









Nu ska vi lägga oss så vi orkar upp skapligt imorgon. Jag ska träffa Sara på förmiddagen, och känner jag mig själv rätt så behövs det en stund innan vi kommer iväg. Så kan vara bra att somna lite tidigare än vanligt. Emilia sover sen ett bra tag så ska pussa lite på henne och lyssna på hennes små ljud innan jag somnar.