Godkväll.

2009-12-19 | 21:51:17 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Emilia ligger nerbäddad i sin säng och tittar på sina fina fjärilar. Tanken är att hon ska somna, vilket jag tror hon gör snart, hon måste bara prata klart med sina fina djur först, och hon blir alldeles exalterad av att se dom. Snacka om lättroad:). Jag tycker det är bra att hon redan från början får somna själv, det går jättebra hittills så det fortsätter vi med, i hopp om att det fortsätter även när hon blir lite större.

Ikväll har vi sett den nya Wallander-filmen, Skytten tror jag den hette. Den var en av dom bästa i serien faktiskt. Svensk film har blivit riktigt bra tycker jag, se bara på Johan Falk och dom senaste Wallander. Dom håller riktig klass för att vara svenska...

Jag ska spendera en liten stund framför tv innan jag kryper ner inne hos Emilia. Tror inte det blir så sent om jag känner mig själv, jag är så himla kvällstrött (morgontrött också för del delen).

Inatt jobbar Christian, men sen får vi ha honom hemma i flera dagar utan jobb och det ser jag fram emot. Och på tal om värdefull tid snor jag den här av Josefine:).



Och med dom tänkvärda orden säger vi godnatt!!