God förmiddag!

2009-12-14 | 11:39:53 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Måndag och en ny vecka har börjat igen. Här blev jag och Emilia väckta kl tio av Christian som kom in och började bråka, han tyckte inte vi skulle sova längre då:). Natten har varit lugn, matning kl sju sen somnade vi om. Tanken efter den tidiga morgonmaten är att vi ska sova nån timme till, men blir aldrig så utan vi somnar så djupt och det är ju så skönt!

Igår kväll såg vi en film, L.A Gigolo, den var rätt bra (sjuk dock) men den hade ett bra budskap. Sen blev det Paradise Hotel, och han den där nya verkar ju helstörd, han kommer in och börjar styra och ställa så hoppas dom andra blåser honom stenhårt.

Idag blir det en långpromenad, men först ska jag plocka och fixa lite härhemma. Sen måste jag göra klart pepparkakshuset jag påbörjade igår, dekorationen räckte dock inte så måste fixa det idag. När jag ändå håller på kanske det blir ett pepparkaksbak också, får se vad som hinns och orkas med. Tidsoptimisten i mig säger att vi hinner!

Sen ska jag försöka få upp dom fina mobilerna Emilia fick häromdagen, snälla pappa kanske vill komma hit och hjälpa till idag?