Frukost.

2009-12-16 | 11:08:52 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Jag har varit hungrig sen igår kväll, så äntligen har jag fått min frukost. Det blev sovmorgon här idag. Emilia har ätit flera gånger inatt vilket jag inte är van vid och då blir jag trött på morgonen. Första gången vaknade jag efter två, sen runt fem, strax efter sju och sen vid tio. När hon hade ätit sista gången somnade hon så mysigt i min famn så jag låg kvar med henne och bara myste. Christian har inte heller kunnat sova inatt så dom två ligger fortfarande och halvsover:).

Det måste ha snöat en hel del igår kväll och inatt, för våra takfönster är igensnöade och det är helt vitt ute. Det är supermysigt med snö sålänge man slipper bli blöt och frysa. Får väl se om vi lyckas ta oss ut och gå...

Nu ska jag lägga på ett kol och hoppa in i duschen så inte hela dagen blir förstörd!