Emilias dag.

2009-12-18 | 21:12:44 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Idag fyller Emilia hela tre månader, så grattis min lilla prinsessa! Det firades med både roligheter och tråkigheter.


Vi började dagen med ett besök på BVC, och där fick vi veta att Emilia nu är 64,5cm lång och väger 6200g. Mammas och pappas stora tjej!

Sen var det även dags för tråkiga sprutor. Precis som jag befarade blev hon jättearg och ledsen när hon fick sticken, för det räckte inte med en utan det var en spruta i varje ben. Jag fick verkligen så ont i hjärtat av att se min lilla flicka så förtvivlad, men det värsta var ju som tur över på en liten stund. Men lite gnällig har hon varit till och från idag, jag hoppas innerligt att hon slipper feber dock!

I eftermiddags bjöd vi mamma och pappa på middag, och dom var även här och hjälpte oss att få upp Emilias nya mobiler. Har gått så länge och letat efter något att ha över hennes säng och över skötbordet, och så hittade jag så himla fina mobiler från Jabadabado. Därifrån kommer vi handla massa leksaker till henne sen, dom har så fina saker!

Dom här sötnosarna hänger och dinglar inne hos Emilia nu.