Dan före dan före dan före dopparedan.

2009-12-21 | 22:49:47 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Vart har den här dagen tagit vägen? Nu är det i alla fall kväller och jag har krupit ner i sängen. Har hållt på och grejat härhemma hela kvällen. Det var lite julklappar som skulle slås in, det blir ju alltid massa plock att fixa med, och så var ju nån tvungen diska.

Dagen har verkligen sprungit iväg. Jag var inte uppe ur sängen förren efter tio och då gick jag till bageriet och inhandlade lite nybakat bröd, så jag fixade en mysfrukost till oss lagom tills Christian vaknade. Sen drog jag en sväng på stan och köpte det sista till våra julklappsbyten. Mötte upp mamma på stan så fick lite sällskap. Oh herregud vad folk det var, nästa år ska julklapparna vara klara innan alla andra idioter är ute och handlar.

Vi har avlöst varandra här idag så vi har inte fått så mycket tid tillsammans. Och det känns inte heller som att jag fått så mycket tid med Emilia som jag önskat. Men när vi väl var hemma tillsammans körde vi den här varianten för då fick jag ha henne riktigt nära. Det gillades, men att sitta åt andra hållet var absolut ingen höjdare, klart man måste se vad som händer:). BabyBjörn är riktigt bra, har inte använt den tidigare men är verkligen kanon när det inte passar att vara ensam.



Pratade med min fina farmor förut och då fick jag veta att Emilia ska få en syssling, så grattis kusin! Det gjorde dagen lite extra kul. Nu är det snart sovdags!