Dan före dopparedan.

2009-12-23 | 11:03:08 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Imorgon är det julafton! Fatta att det redan är dags, jag tyckte det var igår Emilia föddes...

Hon kommer alltså att få fira sin första jul (förra räknas inte, då hon var en yttepyttebebis i magen) och jag ska göra henne till en julälskare precis som sina mamma. Om Christian hade fått bestämma hade alla högtider slopats, rolig kille... Men jag gör som jag vill så slipper han bry sig.

Jag mår inte helt hundra, är snorig och har världens sus i öronen som jag alltid får när jag är förkyld. Halsen har jag oftast inga problem med sen jag opererade bort mina halsmandlar, det är verkligen att rekommendera! Jag trodde jag skulle dö i ungefär två veckor efteråt men det var så värt det:). (Lite onödigt vetande).

Emilia har sovit jättebra inatt också, hon vaknade första gången halv sju och ville ha mat. Sen vaknade vi strax efter nio och så fort jag tittade över sängkanten möttes jag av världens leende av min lilla tjej. Jag blir så lycklig!

Nu ska vi göra oss klara och åka till Emilias farmor för en tidig julafton. Vi blir nog där hela dagen men ska försöka ta lite bilder om jag kommer ihåg.