Dan före dan före dopparedan.

2009-12-22 | 23:38:54 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Kvällen har vi ägnat åt lite god mat, varandra och Brüno. Vi käkade fläskfile, vitlökskroketter och bea och det var så jäkla gott! Sen kröp vi upp i soffan och kollade på den hysteriska filmen, och den är verkligen hysterisk på alla sätt. Jag vet, jag är lite seg och har inte sett den förren nu, men vi fick oss många goda skratt och många röda, generade kinder.

Den här bara måste ses!


Under den 1,5 timme som filmen varade roade Emilia sig själv i babysittern, hon har gungat så dant i den att hon tog sig tvärs över vardagsrummet:). Nu är hon nattad men har inte somnat, men hon slocknar nog snart om jag känner henne rätt.

Måste även visa dom här.




Nu måste jag sova om jag ska komma upp imorgon. Vi ska spendera dagen hon Emilias farmor, det är lill-jul där och vi ska dit tidigt. Natti natti!