Dagens Onsdag.

2009-12-09 | 22:23:31 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Dagen har varit mysig från början till slut. Imorse blev jag väckt till framdukad frukost, sen kom Kajsa och vi gick ut på en promenad. Vi mellanlandade på stan där diverse saker inhandlades, bland annat julkort och lite småskit som behövdes. Väl här hemma tittade vi på 90210 tillsammans vilket vi borde börja göra varje gång...

Dagen har avslutats med bästaste mamma som varit här och fikat. Vi tittade på Bonde söker fru (inte mitt val) och när hon hade gått var det Paradise Hotel för mig och nu har jag krypit ner i sängen. Har med andra ord haft en helbra dag som inte kunnat bli mycket bättre. Christian jobbar inatt, så självklart hade hans sällskap kunnat förgylla kvällen men jag har ju Emilia att mysa med.

Hon nerbäddad för natten men har inte riktigt somnat än, jag lyssnar till hennes små ljud och skrattar för mig själv ibland åt alla konstigheter hon har för sig. Längtar till imorgon och att få busa med henne igen.

Imorgon är ytterliggare en dag utan måsten, blir promenad efter frukost men det är bara skönt att komma ut lite. Sen ska jag nog ta tag i att boka klipptid och tid för fix av naglarna. Sen hoppas jag få umgås lite med mitt hjärta innan det är dags för jobb igen. Eventuellt ska jag unna mig lite klädshopping också vilket jag inte gjort på väldigt länge...

Nu säger jag godnatt och bjuder på bilder från dagen.

Lyckligaste nyvakna tjejen.


Myspys-nakenfis.


Testade nappflaskan idag igen, gick lite bättre men Emilia tyckte det var roligare att skratta åt mig.