3:e advent.

2009-12-13 | 16:48:43 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Dags att tända tredje ljuset idag, vilket jag inte hunnit med än, men ikväll så. Blir nog lite filmmys ikväll också, har ju köpt godis och allt:).

Nu äter jag mina rester från igår (Meze) och behöver jag berätta hur avundssjuk Christian är, haha? Men den som spara han har, hjärtat!

Yummi!


I förmiddags tog vi promenad till mamma och pappa igen, och vi kom ganska nyss hem därifrån. Vi fikade lite och sen kom Christian och hämtade mig. Jag hann med att hämta några av Emilias julklappar som kommit med posten också, dom ska dock inte slås in utan vi sätter upp dom direkt. Nu ska jag tända lite ljus och krypa upp i soffan och se på tv.

Första snön.


Myspys i vagnen.


Tummen har blivit poppis nu när hon kommit på hur man gör:).