Alldeles perfekt avslutning på dagen!

2012-05-23 | 21:00:00 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer

På eftermiddagen idag mötte vi upp Josefine och Theo i parken för lek. Som vi har saknat dem! Svårt att få tiden att räcka till när de är i full renovering av huset. Busungarna åt sig mätta på frukt och sen var de igång och lekte. Vi tog ett varv genom stan på väg hem, måste införskaffa bra, hållbara shorts till dagis för herregud så varmt det blivit på bara några dagar. Men efter allt bus var orken och tålamodet inte riktigt på barnens sida. Emilia blir hispig och flyger mellan golv och tak när hon är trött så jag insåg ganska snabbt att vi fick ge upp. När vi kom hem fick det bli en dusch efter all sandlådslek och sen bums i säng! Jag är ganska trött jag också efter all frisk luft och har fått ganska mycket sol idag, LOVELY!

 

 

Nu är kvällsmaten i magen och det får bli svindyra jordgubbar till efterrätt, men det är ju så himla gott. Slötittar på senaste Revenge-avsnittet men tycker serien har ballat ur lite:( Tror jag ska ge mig på alla miljoner rena plagg som inte orkats vikas in i garderoberna istället. Det bara växer på hög och nu är det nog dags att faktiskt ta tag i det!