Måndag!

2012-05-14 | 12:33:17 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer

Måndag och ny vecka igen! Vi börjar om på ny kula med motionen idag, förra veckan blev det bara strödagar och känns inte som de gjorde nytta. Är svårt att få till det när jag är ensam på kvällarna tyvärr men försöker göra det bästa av situationen. Idag slutar jag dessutom tidigt och ska springa och hämta E för jag saknar henne så det gör ont. Första HELA natten i hennes rum sen vi började om med det och det är sjukt hur mycket mer utvilad och pigg jag känner mig idag. Mer sånt tack! Strax innan kl 6 kom hon med kudden under ena armen och vovven under andra och hur mysigt som helst att hon ville krypa upp och gosa en stund.


Om tiden tillåter ikväll ska jag tvätta fönster, blir galen på allt smuts som syns nu när solen lyser. En långpromenad hoppas jag vi kan ta oss ut på också, stoppa ner en tröttis i vagnen borde funka... Håller tummarna för att vi slipper regn, ser lite riskabelt ut.