Födelsedagskalas!

2012-05-04 | 20:11:20 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer

Har suttit och pillat lite med utseendet på bloggen, men herregud alltså det blir ju ändå inte som jag vill. Bilderna är i konstig storlek och har ändrat efter konstens alla regler utan att det hjälper. Så nu ger jag upp detta för ikväll och fortsätter när jag kanske kan få lite hjälp med det.

 

Vi har varit på kalas ikväll. Farfar fyller 91 år idag och gubben ser inte ut att vara en dag äldre än 75! Världens bästa och gulligaste farmor och och farfar hade dukat upp med bullar och kakor i massor. Emilia var lite reserverad och samtidigt supertrött så hon höll mest på att busa för sig själv, vi har inte träffats på ett tag nu och det märks att hon inte kände sig helt bekväm till en början. Gammelfarmor och gammelfarfars säng var dock superkul för det är en sån där som kan fällas upp och ner och hon fick inte nog. Det blir en ensam kväll för mig då C är i Stockholm och busungen sover. Tror jag tar en tidig kväll så jag får några timmar sömn innan det vaknas runt 5 imorgon igen. Kroppen värker dessutom av gårdagens träningspass, det är en skön känsla även om jag knappt kan gå efter att ha suttit ner en stund. Lite sömn på  det här skulle nog sitta fint. Har insett att kvällarna oftast består av soffhäng numera och det är helt hemskt när man tänker efter. Känner mig som en stor deg som har latat mig för länge nu.

 

Tänk att de varit gifta i så många år och fortfarande är så fina tillsammans <3