Tisdag!

2012-06-26 | 18:24:20 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Emilia är hemma och jag är hel igen. Hur skönt det än är utan barn en stund så saknar man dem ju så det gör ont varje gång. Men hon har haft det jättebra hos mormor och morfar och C och jag har fått kvalitetstid bara vi. Nu på eftermiddagen har varit ute en stund och stannade i matbutiken för handling till middagen, Emilia önskade sig morötter mest av allt så det fick hon. 
 
Det blev riktigt superväder på eftermiddagen och jag skulle ge mycket för en promenad i solen just nu. Emilia somnade precis så det är inte på kartan, middagen är i magen och jag känner mig lite rastlöst. Vet inte vad jag ska ta tag i ikväll, känns som jag har lite för mycket ledig tid:) 
 
Det är nu den där trädgården saknas. Tänk att kunna gå ut och sätta sig i solen medan lillan sover... Bilden kommer från Hemnet Inspiration.