Söndagsfeeling

2012-06-17 | 07:40:14 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer
Hur mysigt är det inte att vakna till regn? Jag tycker det är härligt sålänge vi slipper gå ut. Det får gärna bli bättre under dagen såklart men såhär är det bara mysigt, tända ljus till frukosten och bara lyssna på smattret...

Igår kväll såg vi En gång i Phuket och Hamilton, den sista skulle jag dock behöva gå tillbaka och uppdatera mig lite på, vilade ögonen mellan varven så fick inget riktigt sammanhang. Persbrandt var ju kanon, det hann jag se;)

Har några fler bilder från igår. En lycklig tjej efter bion som dessutom fick en ballong av en snäll flicka.

Idag tror jag Josse och co kommer förbi, tänkte planera lite inför midsommar. Emilia saknar Theo också så det blir ju perfekt. Annars är dagen i stort sett oplanerad än så länge.