Bilder från helgen!

2012-07-23 | 20:33:17 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer
God måndagkväll!
 
Mina fina mötte upp mig efter jobbet idag och vi gick direkt till lekparken så Emilia fick springa av sig lite. Har saknat henne så det gör ont, och lyckan var total när vi fick mysa igen. Det har varit en lugnt eftermiddag med matlagning och lek, nu sitter jag i soffan med trötta ögon och funderar på att lägga mig snart. Ska trots allt upp supertidigt imorgon igen så det är nog lika bra.
 
Lovade ju en uppdatering från helgen och bilder är ju roligare än massa text så här kommer ett gäng!
 
I lördags var vi på middag hos bekanta till svärmor, där åt vi israelisk grillbuffé och hade hur trevligt som helst. Vi var hemma runt halv ett och Emilia höll sig vaken hela kvällen utan gnäll men slog igen så fort vi satt oss i bilen.
 
 
Igår passade vi på att njuta av vädret. Vi var ute hela dagen och solade! Jag mår så fruktansvärt bra i solen, det ska bränna om satan när man ligger där och steker:)