Happy lördagmorgon!

2012-01-28 | 07:02:43 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer

Kärlek <3

 

Uppe med tuppen som alltid nu för tiden! Efter tre timmar sov Emilia i sin säng hela natten i alla fall och det är ett framsteg. Innan jag somnade igår lyssnade jag på ljudbok via Storytel-appen i mobilen, det kan jag rekommendera. För en relativt billig peng varje månad får man tillgång till tusentals ljudböcker. Jag tycker om att läsa och har lite svårt att koncentrera mig på just ljudböcker men det är en träning för jag måste lära mig att koppla av, dessutom perfekt att kunna lyssna på långpromenaden eller om man åker bil/buss/tåg och vill ha nått att göra.

 

På tal om promenad ska vi ta oss ut på en lång sådan senare, efter frukost när det ljusnat ute. Har kommit igång med lite hemmaträning och det känns skönt, träningsvärken sitter där den ska och promenader är ett bra komplement. Då kan ju även Emilia följa med!