Godmorgon Lördag!

2012-02-25 | 12:23:38 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Eller snarare förmiddag! Vi vaknade supertidigt av en pigg liten tjej och jag känner mig som en klubbad säl utan tillräcklig sömn så vi får se hur den här dagen blir. Det är dop idag så vi förbereder för att ge oss iväg på eftermiddagen, Emilia är otålig och vill på "kalas" nu:) Vi hade fikabesök av mamma och pappa här nyss men de åkte precis så jag väntar på en dusch.

Resten av dagen tar vi det lugnt hemma, Emilia är lite förkyld och börjar nu bli småtrött så kanske hinner vi klämma in en nap innan vi ska iväg, det hade varit super. Vi får ta dusten med jag-vill-inte-sova-fast-det-är-kväll senare om det nu är så att hon somnar på dagen, inget kul att sitta i kyrkan med en trött och gnällig busunge resonerar jag.

Så, en dusch var det ja!