Annandag påsk.

2012-04-09 | 21:18:51 | Kategori: Högtider | 0 kommentarer

Nu har snart hela påskhelgen passerat och jag har varken haft tid eller ork att sätta mig vid datorn senaste dagarna. Det har varit full fart men skönt att det ändå känts att vi haft ledigt. Nu står Morgan och Ola-Conny på i bakgrunden och jag förundras lite över vad som krävs för att få göra tv. Undrar om de vet varför de får göra ett sånt program, förnedringstv på hög nivå:) Haha, underhållande även om det är lite pinsamt.

 

Idag har vi i alla fall varit på påskmiddag hos svärmor. God mat i massor, hon är en höjdare på mat och en sak som är säker är att man aldrig går därifrån hungrig.


Tyvärr glömde jag kameran hemma så mobilbilder får duga bättre än inget.


Imorgon börjar allvaret igen, vardagen med jobb och dagis ska bli rätt skön. Hoppas på en pigg och frisk vecka och vi ska laga bra och god mat nu när kyl och frys är fulla med mat igen. C kom hem med en pilatesmatta till mig igår också, blev så himla glad för jag har sagt länge att jag borde köpa en bra matta att göra hemmaövningar på och nu har jag alltså en. Så inga undanflykter är ok! Jag har slarvat med maten på sistone och direkt lagt på mig ett par kilo, mår inte alls bra av det så måste ta hand om mig själv bättre...