Jag har världens bästa liv!

2011-03-27 | 19:28:00 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Vi har varit igång hela dagen och det är först nu när man satt sig ner som den riktigt tröttheten kommer. Imorse bjöd jag hit Kajsa på våffelfrukost, hur mysigt som helst! Vi spenderade vi några timmar tillsammans och Emilia fick leka med sin favorit tills hon stupade i säng efter lunch. Såna här saker ger mig så mycket energi och gör mig lycklig!

Smaskig frukost med bästa sällskap.

I eftermiddags var det dags att fira Kenny som fyllt 21 i veckan. Vi hamnade på Asian Garden och åt massor, mår fortfarande illa och befinner mig i koma trots att det gått många timmar. Inte nog med det bjöds vi på efterrätt hemma hon svärmor efteråt...:) Emilia har sprungit sig helt slut runt runt i lägenheten och klappat marsvin och haft skoj. En bra dag för oss all tror jag. Nu gör vi inte många knop mer ikväll, känner för att verkligen bara ligga i soffan och mysa. Ska väl se den nya serien som tar över efter Solsidan.

Emilia har upptäckt magin i att lyssna på musik via hörlurar, hmm konstig att det kommer ljud därifrån<3