Gårdagen!

2011-03-25 | 08:11:27 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Igår vabbade jag hela dagen. Hade turen att mamma kunde komma och passa Emilia på eftermiddagen så jag kunde följa med på spa:) Det var så himla skönt att bara få komma iväg och koppla av en stund. Även om jag lätt blir rastlös att bara gå hemma så spänner man sig och lyssnar och observerar Emilia hela tiden så det var välbehövligt att komma iväg och inte behöva tänka på nått härhemma. Jag fick massage med heta stenar, och på kvällen åt vi mat, den var lite udda men helt ok:) Blev inte speciellt sent och det var bara bra för en kvällstrött människa som mig. Har dessutom varut uppe och stundsat sen 6 imorse så det var nog lika bra.

Emilia somnade om för en stund sen och jag märker på henne att hon inte är i form. Mycket beror nog på att hon förlorat så mycket dom senaste dagarna, både energi och vätska. Hon har legat länge i min famn och bara tryckt sig mot mig och sen satt vi länge länge på köksgolvet och bara myste. Det händer inte ofta så jag får passa på. När allt är bra finns det så mycket liv och energi i den där lilla kroppen att man får damp av att bara titta på henne, sötaste lilla busungen i världen! Inget dagis idag heller känner jag, hon får ha helgen på sig för återhämtning så tror jag hon är sitt vanliga glada och pigga jag på måndag igen.

Jag borde kanske ta en dusch här innan hon vaknar så ska vi ta oss ut på en kortare promenad så småningom. Har bland annat ett par paket som ligger och väntar på posten:)