Måndag!

2011-03-21 | 13:18:20 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Härligt med ny vecka tycker jag, för det innebär ju att våren kommer närmre. Det blåste ju typ storm imorse så vi får nog vänta ett tag till på att det faktiskt blir varmt, men känslan är ju på väg åt rätt håll.

Emilia var jättearg och riktigt ledsen imorse så jag tänkte att det här nog inte skulle gå nått vidare, men efter lite frukost i magen och på väg till dagis pratade hon på och var precis som vanligt. Mitt lilla solsken! Väl på dagis klappade hon dessutom sina små söta kompisar på huvudet så fort vi klev in, det är min tjej det.

Jag känner mig inte helt kry idag tyvärr, var så himla glad imorse för att jag fått sova en hel natt, men efter en stund uppe fick ont i kroppen och halsontet blir bara värre. Dock försöker jag intala mig att jag är immun mot förkylning och allt annat skit så jag ska INTE bli sjuk. Lite positivt tänkande borde göra susen!

Nu är det lunchdags här...