Godmorgon.

2011-03-09 | 09:22:21 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Soliga onsdag! Det är så härligt med fint väder, att det kan påverka humöret så mycket är ju lite lustigt, men med solen i ansiktet gick jag i alla fall med lätta steg till jobbet. Slutar relativt tidigt idag och det känns skönt att få hela eftermiddagen med min skruttunge. Vi var något stressade imorse, en supermorgon-trött mamma och en om möjligt ännu tröttare dotter är ingen bra kombination. Jag va uppe och studsade runt halv sju men sen duschade jag i lugn och ro och gjorde mig i ordning i slow motion eftersom Emilia fortfarande sov. Tiden gick fortare än jag hängde med så det blev stress, med att väcka Emilia halv åtta, ge henne välling till frukost, springa till dagis och sedan springa till jobbet. Nu sitter jag här alldeles tom i magen för att jag varken hann äta eller köpa något på vägen så nu väntar jag på att få springa iväg och fixa det.

Vi har ännu inga planer för eftermiddagen så vi låter nog Emilias dagsform avgöra:)