Välkommen juni!

2011-06-02 | 12:43:58 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer

Vi har ritat lite på förmiddagen, men såklart tycker busungen det är roligare att dra kritorna på bordet...

Andra dagen i juni redan! Älskar sommar och värme så mer än välkommet. Brukar ju dock inte vara nån garanti för just värmen men jag står ut. Emilia sover nap just nu och jag slappar lite under tiden. Idag vaknade vi 8.45, och det mina vänner har nog inte hänt sen Emilia var en liten skrutt så jag känner mig faktiskt mer utvilad än vanligt, skönt! Inga planer alls för dagen men jag tycker det hör ledigheten till att bara för göra precis vad man vill när man får lust. Emilia får ju riktig långhelg nu, jag jobbar i helgen men hon får mysa med sin pappa riktigt ordentligt istället:)

Efter lunch bad jag Emilia hämta sina saker eftersom hon skulle få gå och sova och när jag gick och tittade efter henne hade hon bäddad iordning på golvet i hallen. Sötnosen!