Tisdagen.

2011-07-12 | 19:40:40 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Oj vilken dag. Trodde jag skulle få spader på situationen innan mamma kom som en räddande ängel efter lunch. Jag är fortfarande hängig och Emilia har verkligen satt mitt humör och och tålamod på spel idag, hon vet minsann vilka bus man ska välja! Men mamma kom som sagt, vi åt lunch tillsammans innan hon tog med sig Emilia till lekparken. Jag är så tacksam för hjälp när man verkligen inte orkar. Imorgon hoppas jag orka med en promenad åtminstone för nu är jag trött på att vara sjuk...

Vi har haft en mysig kväll här i alla fall och efter den obligatoriska kvällsduschen sprang Emilia omkring här som en liten nakenfis. Blöjan ska helst inte vara på längre och så fort hon kissat sliter hon av sig den. Det orsakar ju små olyckor här och var, men vad gör det? Hon kan ju inte lära sig annars. Hon sover gott inne hos sig nu och laddar batterierna för att orka med en helt ny dag imorgon.