God kväll.

2011-01-04 | 19:02:21 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Oj nu var det länge sedan jag vär här, men har varit riktigt dålig i några dagar. Är dock på benen nu och mår ganska bra. Emilia är precis nattad efter en busig kväll:) Världens mysigaste skratt har värmt mitt mammahjärta och det gör mig så glad att se min lilla tjej lyckligare än lyckligast. Inväntar nån form av djupsömn därinne så jag kan ge mig på dammsugaren, men vågar inte förrän jag vet att hon sover ordentligt.

På förmiddagen kom vi äntligen ut för lite frisk luft. Vi gick ett ordentligt varv (trots kylan) innan vi smet förbi hos Lina och lille Gibbe. Emilia är helt frälst i denna lilla vovve och skulle nog helst vilja ta med honom hem. Annars har vi bara haft det där vanliga vardagsbestyret som aldrig tar slut:).