Att ta vara på egentiden.

2011-01-10 | 15:01:25 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Det har jag verkligen gjort idag. Snälla mamma tittade förbi i förmiddags och passade Emilia en stund så jag kunde gå och träna. Välbehövligt för både kropp och själ och jag mår så mycket bättre efter att ha gjort av med energi och samtidigt samlat nya krafter för dagen! Emilia sover fortfarande middag här och jag hann ta en lång dusch efter gymmet (händer aldrig) och har gjort mig iordning i fred, det är lyx som mamma:). På tal om det är det mycket man uppskattar mer nu än innan barn. Tid är så mycket mer värdefullt på alla sätt och vis, både egentiden och den tiden man har privilegiet att få spendera med sitt barn.

Det blåser halv storm ute så även om det har sett fint ut har det varit ganska trist, nån promenad blir det alltså inte. Så fort min lilla skrutta vaknar tar vi i alla fall en sväng på stan, har insett att jag behöver en träningsväska.