Sen jobbkväll.

2011-02-16 | 20:11:34 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Idag går timmarna långsammare än vanligt känns det som. Kan bero på att jag var supertrött redan innan jag kom hit, har varit vaken sen tidig morgon och det sätter sina spår. Kunde dessutom inte sova nått vidare igår kväll efter dokumentären Dear Zachary. Som jag skrev igår var den verkligen gripande och jag vågar nog påstå att den var något av det mest fruktansvärda jag sett. Speciellt känslig är jag sen jag blev mamma men ändå var hela grejen obegriplig. Den är inget för den känsliga och den sätter spår kan jag lova. Får fortfarande ont i magen bara av tanken på hur ond en människa kan vara. Josse och jag hade sms kontakt och grät tillsammans fast ändå på varsitt håll:(

Nu till dagen. Vi började som sagt med alla bestyr tidigt, jag tyckte Emilia kunde somna om en stund runt 7 men hon var pigg som en mört så det gick minsann inte. Väl uppe klampade hon ganska snabbt ut till sin vagn och sa "da-is", tolkar det som att hon ville till dagis. Det har gått bra idag också, efter lite tårar när jag gick hämtade hon sig supersnabbt och har både ätit och sovit bra:)

Jag körde igång med storstäd när jag var ensam så imorgon har jag all tid i världen att bara vara, jag längtar redan nu!