Mitt i veckan!

2011-12-28 | 12:32:36 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Onsdag igen! Har några dagar ledighet kvar och jag njuter, det är så underbart att får spendera hela dagarna tillsammans med det finaste man har.

 

Igår var vi knappt hemma så dålig update blev det. Men idag ska vi nog vara hemma resten av dagen tror jag, skönt! Pappan är tillbaka på jobbet så vi har en tjej-hemma-mysdag. Theo har förvisso varit här några timmar medan Josse var hos frisören, och Emilia och Theo leker ganska bra tillsammans nu också så det gick kanon. Men resten av dagen ska vi bara göra ingenting. Det brukar ändå bli att man styr med alla måsten hemma men skönt att i vilket fall som helst inte ha nått annat inplanerat. Ska en snabbis tillfrisören ikväll bara, men det ska bli underbart att få fräscha till håret nu. Kan inte bestämma mig för om jag ska kapa en bra bit (är himla sugen på det) men samtidigt älskar jag långt hår...dilemma.