Vår söndag.

2010-01-10 | 18:26:42 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
So far har jag hunnit med en sol i förmiddags, sen gick jag hem och duschade, hämtade Emilia och påpälsade gick vi till mamma och pappa och åt mat. Det blev supergod köttfärs och rotfrukter i ugn. Mamma är bäst på att laga mat.

Vi är ganska nyligen hemkomna, vi tog en promenad hem också och då fick vi sällskap av både mamma och pappa (det trodde jag aldrig)! Men har hunnit kasta i lite tvätt i maskinen och landade precis i soffan med lite té. Emilia sitter här brevid och pratar och avfryrar sina glädjetjut om vartannat. Det är så underbart att höra.

Jag planerar inte att göra så mycket mer idag. Christian kommer förmodligen hem snart och då ska vi nog äta kvällsmat och se på Johan Falk.

Imorgon ska jag gå en långpromenad igen om det inte är svinkallt. Sen får vi se vad dagen bjuder på:).