Lördag.

2010-01-02 | 23:16:23 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Eftersom mamma och pappa varit bortresta ville dom träffa Emilia, så vi har varit där ikväll och hälsat på:). Nu jobbar Christian så Emilia och jag är själva, vilket alltid är tråkigt såklart. Jag har krupit ner i sängen och Emilia sover sen ett tag så jag ska nog också sussa snart. Emilia har varit vaken flera gånger i natt och velat ha mat, (tillhör inte vanligheterna) så jag har varit helt slut idag. Hoppas hon sover bättre nu i alla fall och vaknar pigg och glad imorgon igen.

Annars har dagen mest bestått i fix härhemma. Har även hämtat ut Emilias babybok som legat på posten några dagar och väntat. Det är en jättefin bok och vi har redan börjat fylla i den. Ska ta mig tid att välja ut bilder för den också. Den är jättemysig och kommer såklart vara jättekul för Emilia att läsa sen när hon blir större.

Imorgon hoppas jag på träning, kanske en solning också? Börjar få lite panik över att man ska i bikinin snart igen. Jag vet dom som ser värre ut efter att ha fått barn så ska väl inte gnälla för mycket... Men bara att inse att det inte går att trolla utan det är bara att röra på dököttet.