Godmorgon tråkiga söndag!

2010-01-17 | 11:42:31 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Inatt har jag sovit dåligt igen, och det känns verkligen! Jag nattade Emilia innan åtta igår och hon somnade direkt, så när jag gick och la mig runt tolv var det matdags för henne. Jag var hysteriskt trött men det var bara att mata på. Sen vaknade hon igen runt halv tre, och igen vid sju och sen kunde jag inte koppla av ordentligt så har väl halvsovit mellan sju och tio. Nu har hon somnat igen och jag har precis improviserat ihop en frukost, avokado och juice, man får ta vad man har helt enkelt.

Tänkte att jag nog piggnar till av en promenad så nu ska jag klä på oss och så går vi mot mamma och pappa och säger hej till dom.

På tal om promenad förresten så kan jag säga att jag inte riktigt gått ner alla kilon efter graviditeten, har två kvar! Men ändå kommer jag i mina gamla jeans och vem är gladare än jag?! Jag har väl inte direkt kämpat för att gå ner så med lite intensiv träning skulle dom nog försvinna på nån vecka, men jag har just nu ingen motivation till att gå till gymmet. Jag måste ha nån med mig annars gör jag det inte tyvärr, problemet är bara att alla är lika lata som jag!

Nej, nu ska jag göra mig iordning så jag kommer iväg.