Torsdag.

2010-02-04 | 16:08:28 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Igår hade jag ingen ork att berätta om dagen så får sammanfatta lite idag istället.

Vi började gårdagen med att konstatera att vi INTE går ut! Så Kajsa kom hit på förmiddagen och gjorde oss sällskap. Jag gjorde mig till och lagade egna köttbullar, dom blev väl sådär om jag tolkade Christians kommentarer rätt. Haha, men fick ändå lite beröm för jobbet.

På eftermiddagen blev det mest slappt. Annelie och Alice kom upp en liten stund och hälsade på. Men på kvällen var jag supertrött så somnade efter åtta i soffan och kröp ner i sängen runt nio.

Idag har det däremot hänt lite mer. Vi gick upp tidigt för att ta oss till babysången. Så strax efter nio var jag nere och plockade upp Annelie och lilla Alice och så gick vi mot spårvagnen. Tyvärr fungerarde ju inte kollektivtrafiken riktigt som den skulle (surprise?) så vi tog våra vagnar och började promenera. Det var ett jäkla jobb och en timme senare var vi framme, helt slut! Vi missade ju tyvärr lite av sången men det gjorde inte så mycket eftersom vi kom lagom till fikat:).

När jag kommit hem och tankat Emilia lite med mat, så gick jag till stan och mötte upp Sara. Vi köpte med oss lite lunch och gick hem hit och åt. Och nu gör jag inte mer än sitter under en filt i sängen och värmer mina kalla tår. Emilia ligger brevid och tar sin lilla eftermiddagsnap.

Resten av eftermiddagen och kvällen blir väldigt lugn känner jag, är trött i både kroppen och huvudet. Så det blir myspys härhemma.